Wij laten graag zien wie ze zijn: ‘Van de Mortel, uitgerust in slaapcomfort’

Soulgood heeft mooie klanten, stuk voor stuk met hun eigen gedrevenheid en passie bezig met hun vak. In de rubriek ‘Wij laten graag zien wie ze zijn’ lichten we deze klanten uit en geven ze een podium om te laten zien wie ze zijn. Om dit met u te delen, om te inspireren en om deze passie op u over te brengen om zo een win win te creëren. Ditmaal aan het woord, Ard van de Mortel van Van de Mortel, uitgerust in slaapcomfort. Een winkel voor slaapsystemen en beddengoed in Deurne.

vd Mortel

Wie ben je?

Ik Ben Ard van de Mortel, 43 jaar jong, levensgenieter en trotse vader van Femke, Noortje en Niek. Samen met mijn partner Ellie run ik ons drukke gezin en bedrijf, Van de Mortel, uitgerust in slaapcomfort, in het centrum van Deurne. In mijn vrije tijd zet ik me in voor Scouting Deurne waar ik met veel plezier een bijdrage wil leveren aan een plek in Deurne waar onze jeugd vanuit samenspel volop de ruimte krijgt voor fantasie en individualiteit. Spelenderwijs, respectvol met elkaar én met je omgeving omgaan is wat ik iedereen probeer mee te geven in zowel mijn werk als mijn hobby.

Wat doet je bedrijf?

Wij verkopen slaapsystemen en beddengoed in onze winkel in het centrum van Deurne. Al meer dan 50 jaar staan wij als familiebedrijf voor een goed en eerlijk advies. Vroeger begonnen door opa en oma als meubelzaak. Daarna hebben mijn vader en moeder uitbreiding gezocht in complete woningstoffering, samen met meubels en slaapkamers, later weer gespecialiseerd in slaapcomfort aangevuld met woningstoffering. Toen Ellie en ik 6 jaar geleden de zaak overnamen was het ook weer tijd voor een nieuwe stap. Met de snelle veranderingen in de retail was het nodig te kiezen voor een duidelijk profiel. Die keuze leidde tot de volledige focus op slaapcomfort. En al snel werd onze keuze beloond door vakkenners die ons verkozen tot een van de 15 beste slaapspecialisten in Nederland vanwege onze aanpak en de juiste samenstelling van het assortiment. Met onze aanpak en de uitgebalanceerde samenstelling van A-merken maken wij de keuze voor het juiste bed gemakkelijk. We kiezen samen met jou op basis van de juiste argumenten, voldoende tijd én, zéker zo belangrijk, je eigen gevoel, het juist passende bed. Lighouding, comfort, uitstraling en natuurlijk ook de prijs van een nieuw slaapsysteem moeten allemaal in balans zijn. Kortom; Een bed moet jou passen als een handschoen. Alleen dan ga je 10 jaar lang genieten van je eigen comfortabele bed. Eigenlijk heel vanzelfsprekend, we brengen er tenslotte 1/3 van ons leven in door.

Hoe laat jij zien wie je bent?

Door de veranderingen, nu ongeveer 6 jaar geleden, was het ook noodzakelijk een nieuw doel en visie te formuleren zonder de kernwaarden van ons 50 jaar jonge bedrijf uit het oog te verliezen. Zeggen wat je doet… en doen wat je zegt! Dat klinkt heel gemakkelijk. Door de fijne samenwerking met Tanja en Martijn van Soulgood hebben wij samen een duidelijk plan opgezet om dat te realiseren. Zij hebben onze visie perfect vormgegeven in al onze communicatieuitingen. Logo’s, website, social media, nieuwsbrieven, belettering van pand en auto, advertenties, posters en ook diverse instore reclamematerialen worden door Soulgood ontworpen. Daardoor krijgen klanten altijd dezelfde beleving bij alle communicatieuitingen binnen en buiten onze winkel. Meer dan 90% van al onze klanten oriënteerd zich online alvorens te beslissen welke winkel zij zullen gaan bezoeken voor een goed en eerlijk advies. Onze website is daarin dan ook een onmisbare schakel. In februari 2016 is deze daarom geheel vernieuwd. Samen met Soulgood hebben wij de droombeddentest ontwikkeld, die je op onze website kunt invullen en meteen een afspraak maken. Deze test laat klanten al nadenken over hun slaapgewoontes en wensen alvorens ze onze winkel bezoeken. En dat is precies wat we wilden bereiken: Een klant online triggeren om naar onze winkel te komen voor het juiste advies. De professionele aanpak van Soulgood zorgt er samen met onze eigen actuele invulling voor dat onze doelgroep ons altijd gemakkelijk online kan vinden.

Wat voeg jij en je bedrijf toe aan deze wereld?

Respectvol met elkaar en met je omgeving omgaan staan bij ons in hoofdletters geschreven. Door de bewuste keuze samen te werken met bedrijven die duurzaam produceren en respect hebben voor mens en milieu hopen wij een kleine bijdrage te leveren voor een betere wereld waarin iedereen zichzelf mag zijn.

Hoe onderscheid jij je met je bedrijf t.o.v. concullega’s?

Onze aanpak voor en tijdens het aankoopproces van een nieuw slaapsysteem of matras zorgt altijd voor een passend bed waar je goed in gaat slapen. Volgt de klant samen met ons de juiste stappen dan geven wij ook altijd onze unieke 100% slaapgarantie. Ben je niet tevreden dan ruilen we je bed gewoon om. Wij zeggen duidelijk wat we doen, en we doen ook wat we zeggen! Die aandacht maakt alles mooier.

Van de Mortel

 

 

Tags: ,