VAN DE MORTEL

Uitgerust in slaapcomfort. Van de Mortel is een bedden speciaalzaak uit Deurne. Eén van de 15 beste slaapspecialisten van Nederland, een titel gegeven door slaapexpert Pascal Mannekens. Dit omdat zij de collectie en expertise in huis hebben om het juiste bed te adviseren. Soulgood laat dit zien d.m.v. alle communicatie uitingen.

IT’S SOULGOOD

Voor de officiële openingsweek van Van de Mortel ontwikkelden we een eenduidige lijn actie materialen met een overkoepelend concept. De actieweek werd gepromoot dmv div. advertenties en op de officiële openingsdagen werden er ludieke acties gehouden. Resultaat: veel bezoek en een goede omzet plus de awareness dat Van de Mortel een nieuwe, frisse weg is ingeslagen en tevens ook aansluit bij een jongere doelgroep.

VAN DE MORTEL  >  openingscampagne

Van de Mortel - openingscampagne Van de Mortel - openingscampagne

VAN DE MORTEL  >  huisstijl

Van de Mortel - logo

Van de Mortel - stationary

Van de Mortel - website

Van de Mortel - tas

Van de Mortel - Textielbon

Van de Mortel - advertentie